loading...
دانلود و پرتال تفریحی
javad بازدید : 405 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا نام کتاب : پرستار من

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۳٫۸۲ مگا بایت

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : ۲۶۰

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

پدر و مادر یگانه فوت کرده اند و او در خانه ای زندگی می کند که پسر معتادی دارند. پسر تنها زندگی می کند و یگانه به درخواست مادر او که برایش زحمت زیادی کشیده قبول می کند پرستاری پسرش شهاب را به عهده بگیرد. کم کم با کمک دوست صمیمی اش سهند تلاش می کنند او را ترک دهند اما  ….

 

 

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا قالب کتاب : PDF

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا پسورد : www.98ia.com

رمان ایرانی و عاشقانه پرستار من | doni.m و ~Gisoyeshab~ کاربران انجمن نودهشتیا منبع : wWw.98iA.Com

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت دانلود و پرتال تفریحی در چه حدی است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 636
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 825
  • بازدید ماه : 2,341
  • بازدید سال : 33,095
  • بازدید کلی : 550,228
  • کدهای اختصاصی