loading...
دانلود و پرتال تفریحی
محمد یوسفی بازدید : 278 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Banner Saga برای PC

 

دانلود بازی The Banner Saga برای کامپیوتر

| نسخه RELOADED |

 

The Banner Saga یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی مهیج دوران باشکوه وایکینگ را  برایتان تداعی خواهند کرد به طوری که با پیش روی در بازی افراد محبوبتان را از سرزمین های مختلف جمع آوری کرده و از سرزمین تان که مورد هجوم بیگانگان شده است حمایت کنید. شخصیت ها و گفتگوهای حین بازی The Banner Saga در روند بازی تاثیر خواهند گذاشت.

محیط زیبایی در بازی وجود دارد که در مراحل مختلف از آنها عبور خواهید کرد. بیست و پنج شخصیت مختلف از جمله انسان و غول ها میشود که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارا میباشند. هم اکنون می توانید بازی The Banner Saga را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

محمد یوسفی بازدید : 151 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Nation Red برای PC

 

دانلود بازی Nation Red برای کامپیوتر

 

Nation Red یک بازی جدید در سبک اکشن و زامبی کشی است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی مبتنی بر تیراندازی فوق العاده سریع میباشد که تجربه بسیار خوبی را برایتان ارائه می دهد. بازی Nation Red طی جنگ سه ماهه و همه جانبه رخ می دهد. مبارزه همزمان با چندین نفر از جمله انسان های جهش یافته, زامبی ها و فرماندهان مختلف هیجان خاصی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. گیم پلی خونین بازی مبارزه در سنگر های مختلف را به طور حیرت انگیزی جذاب کرده است.

زامبی های پراکنده شده در سمت جنوبی شهر طغیان کرده و از ابزار و سلاح های استفاده می کنند و تا زمانی که بتوانید انها را مجبور به عقب نشینی به صحرا کنید آنها هجوم می آورند. در این بازی شما می توانید از انواع مختلف سلاح و مهمات گرم و سرد استفاده کنید و طی ۱۸ مرحله مختلف بر قابلیت های خود بیافزایید. هم اکنون می توانید بازی Nation Red را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

محمد یوسفی بازدید : 549 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید. پس اگر از علاقمندان به سری بازی های ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

محمد یوسفی بازدید : 365 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Woodle Tree Adventures بازی شگفت انگیز ماجرا های درخت چوبی Woodle Tree Advenures

Woodle Tree Advenures عنوان یک بازی جدید و خارق العاده با سبکی نو بوده که بر اساس ابده های جدید و کم نظیر پی ریزی شده است. شخصیت اصلی این بازی درختچه ای کوچک بوده که قصد دارد با جمع آوری قطرات آب و نجات عوامل حیات , زندگی جدیدی را به موجودات سرزمینش هدیه دهد و تمامی تیرگی ها و تاریکی ها را از بین ببرد. البته این کار ساده ای نخواهد بود و نیازمند تلاش و کوشش بسیار است که در قالب 6 سرزمین مختلف با رنگبندی بسیار زیبا , اشکال و موجودات فانتزی و به طور کلی محیطی کاملا زیبا به تصویر کشده خواهد شد.

این بازی در دو سبک مختلف ( سه بعدی و دو بعدی ) دنبال شده و پس از هدف اصلیتان که تغییر سرزمینتان بوده , داشتن سرعت عمل و جمع آوری امتیاز هر چه بیشتر از فاکتور های مهم در بازی به حساب می آید. وجود موسیقی متن های بسیار دل انگیز , گرافیک فوق العاده زیبا , حجم بسیار مناسب و بکگراند های متناسب از جمله ویژگی هایی بوده که در بازی Woodle Tree Advenures دیده می شود. هم چنین این نسخه از بازی , نسخه Vace بوده که در آن حجم به کم ترین حد ممکن رسیده ولی در کیفیت بازی هیچ تغییری ایجاد نشده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 802 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

yamaha supercross بازی مسابقات موتور سواری حرفه ای یاماها Yamaha Supercross

ورزش موتور سواری یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین ورزش ها در سطح جهانی بوده و سری حرفه ای آن ( Supercross ) یکی از سبک های معروف آن بوده که همه ساله چندین بار در سطوح مختلف انجام میگیرد. Yamaha Supercross یک بازی بسیار جذاب در این سبک بوده که در آن می توانید به رفابت و مسابقه با رقیبانتان در 12 محیط و آب و هوای مختلف و با استفاده از موتور های پرشی که در اختیارتان قرار میگرد , بپردازید. از جمله ویژگی های این بازی نیاز نداشتن آن به امکانات سخت افزاری بروز بوده و هم چنین این نسخه از بازی کاملا Portable است. به این معنی که بدون نیاز به نصب در تمامی سیستم ها قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 253 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

FBI Paranormal Case بازی هیدن آبجکت مامور مخفی FBI Paranormal Case Extended Edition

بدون شک بهترین سبک در میان بازی های فکری سبک Hidden Object یا همان اشیاء گم شده بوده که سالانه بیش از هزاران اثر به این مجموعه هظیم افزوده می شود. FBI Paranormal Case Extended Edition نیز عنوان یک بازی جدید و بسیار تامل برانگیز بوده که در این سبک بوده که در آن توسط یک مامور مخفی FBI به نام James به ماموریت های مختلف و مرموزی فرستاده می شوید که در هر یک از آن ها معما های پیچیده و گیج کننده را حل کرده و سپس با کنار هم گذاشتن سر نخ ها به جواب نهایی دست یابید.

در جریانات این بازی بسیاری از پرونده ها و اسناد محرمانه به دست افرادش ناشناس ربوده یا نابود شده اند که وظیفه شما به دست آوردن این اطلاعات مهم با حل پازل های گنجانده شده در مرحله ها می باشد. این معما ها ممکن است در محیط ها و مکان های مختلفی قرار گرفته باشد که با مراجعه به یک به بک آن ها به هدف اصلی خود نزدیک تر خواهید شد در بازی FBI Paranormal Case که نسخه گسترش یافته آن بوده گرافیک بازی بهبود یافته و مشکلات نسخه آزمایشی آن به طور کامل رفع شده که می توانید آن را به طور رایگان از این سایت دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 229 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (1)
دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel
Call of Juarez The Cartel

به غرب وحشی خوش آمدید. بازی Call of Juarez: The Cartel تیراندازی اول شخص است. شما در یک سفر خونین باید از لس آنجلس تا بیان های مکزیک را به دنبال فردی بنام کارتل مندوزا بگردید. شما بعنوان Ben McCall به همراه Eddie Guerra و Kim Evans باید ۲۵ مرجله بازی را پشت سر بگذارید. این بازی به خوبی توانسته است ژانر وسترن را با شهرهای مدرن در هم آمیزد.

 

محمد یوسفی بازدید : 350 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

nanny mania تجربه ای به یاد ماندنی از پرستاری در بازی Nanny Mania

اگر شما نیز یکی از علاقه مندان به بازی های مدیریتی با سبکی استراتژیک هستید بازی فوق العاده زیبای Nanny Mania بهترین گزینه برای انتخاب است !‌ در ابتدای این بازی بسیار جذاب خانه ای نسبتا بزرگ در اختیارتان قرار می گیرد که میبایست آن محل را با تجربیات و پول اولیه به یک شرکت خدماتی پر رونق تبدیل کنید. در طول بازی چندین ماموریت با سطوح مختلف قرار داده شده اند که با به پایان رساندن هر یک پاداش خوبی دریافت خواهید کرد. پس از برپا کردن یک مکان بسیار ساده با تجهیزاتی نه چندان پیشرفته وظیفه تان آغاز می گردد.

در اصل وظیفه شما در Nanny Mania ، پرستاری و به انجام رساندن کار های خدماتی از جمله شستن لباس ها ، تمیز کردن اتاق های خانه و نگه داری از بچه ها می باشد.پرستاری در این بازی فقط به نگه داری از بچه ها منتهی نمی شود بلکه تمامی کار هایی را که یک خانه دار به انجام می رساند ، در وظایفتان گنجانده شده است. سرعت و دقت عمل نقش بسیار مهمی در کسب امتیاز و بالا بردن امکانات داشته و لازم به ذکر است که در آمد نقش تعیین کننده ای نداشته و تا حدی قابل استفاده است. امیدواریم با دریافت این بازی سرگرم کننده و کم حجم خاطره ای خوش از آن در ضهنتان حک شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 197 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (1)

chocolatier decadence by design تجربه ای از شکلات سازی در بازی Chocolatier Decadence by Design

شکلات یکی از پرطرفدار ترین و خوشمزه ترین خوراکی هایی بوده که طرز تهیه آن در بسیاری از کشور ها و شهر ها مختلف بوده و همین امر موجب تنوع بسیار زیادی در صنعت شکلات سازی شده است. Chocolatier Decadence by Design نیز یک بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا بوده که در هر یک از مراحل آن ، روش و سلیقه ی خود را به کار می گیرید تا با استفاده از مواد اولیه ای از جمله میوه ها ، قهوه ،‌ پودر نارگیل و… به تهیه انواغ شکلات های مشتری پسند می پردازید که هر یک از این ها نیازمند سرعت و دقت عمل است.

پس از طراحی این شکلات ها میبایست قیمت آن را مشخص کنید و به نوعی قیمت گذاری کنید تا محصول مورد نظرتان بدون تاخیر به فروش برسد. علاوه بر این می توانید با فروش هر چه بیشتر محصولات ،‌ کارگاه خود را گسترش دهید و به شهر های مختلف کشور سفر کنید و به فروش شکلات های رنگارنگ مشغول شوید. این نسخه از بازی Chocolatier Decadence by Design نسخه سوم از آن بوده که بدون نیاز به هیچ کرک و نصبی آماده دریافت شما کاربران عزیز بوده که امید است با دریافت آن ساعت ها سرگرم شوید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

محمد یوسفی بازدید : 337 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Age of Empires II HD برای PC

 

دانلود بازی Age of Empires II HD

نسخه Reloaded همراه با کرک

کرک فیکس بازی به پست اضافه شد …

 

شرکت مایکروسافت باز هم سورپرایز دیگری را از سری بازی های استراتژیک و فوق العاده محبوب Age of Empires روانه ی بازار کرده که این نسخه بازی Age of Empires II HD نام دارد . در بازی Age of Empires II HD 13 نژاد مختلف از جمله بریتانیا ، توتن ها ، چینی ها و ژاپنی ها وجود دارند که هر کدام سلسله و موقعیت های استراتژیک مخصوص به خود را دارند . با توجه به سبک بازی خود ، یکی از استراتژی های جنگی را انتخاب و بازی را شروع کنید .

شما در بازی Age of Empires II HD باید حکومت خود را به آرامی و از ابتدا بنیان گذاری کنید و با جمع آوری و استفاده از منابع موجود در سرزمین خود ، حکومت و کشوری قدرتمند را تشکیل دهید . برای مقابله با دشمنان ارتش تشکیل دهید و درو تا دور شهر خود را با دیوارهای بلند بپوشانید ، تیراندازان و ارتش سواره نظام خود را آماده کنید ، چرا که در بازی Age of Empires II HD نبرد های جانانه ای را شاهد خواهید بود .

بازی Age of Empires II HD  یکی از زیبا ترین بازی های استراتژیک می باشد که به تازگی منتشر شده است . بازی گرافیک زیبای دارد و صحنه های اکشن آن و نبردهای زیبا ی آن به خوبی طراحی شده اند و باعث جذابیت بازی می شوند . شما هم اکنون می توانید  بازی Age of Empires II HD برای PC را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Age of Empires II HD :

-   وجود ۱۳ نژاد مختلف و امکان انتخاب تمامی آن ها
-   گرافیک بسیار بالا و HD بازی
-   امکان ساخت نقشه و یا سفارشی کردن محیط بازی
-   امکان اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-   امکان ارتقای سلاح ها و دیگر ابزار جنگی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   و …

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت دانلود و پرتال تفریحی در چه حدی است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 636
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 327
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 1,915
  • بازدید سال : 32,669
  • بازدید کلی : 549,802
  • کدهای اختصاصی