loading...
دانلود و پرتال تفریحی
محمد یوسفی بازدید : 244 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

دانلود SimSimi 6.0.2   برنامه چت و گفتگو با ربات سخنگو برای اندروید

 

دانلود SimSimi

نرم افزار چت و صحبت با ربات سخنگو در اندروید

 

SimSimi 6.0.2 یک نرم افزار بسیار جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید درون گوشی خود یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و ربات سخنگو نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد. برنامه SimSimi  دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. این نرم افزار سرگرم کننده توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی را دارد که این قابلیت است که این نرم افزار را محبوب کرده و یکی از ویژگی های محبوب و جالب و این نرم افزار هم شده است. همچنین می توانید با او در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و نظر او را بشنوید.

سرعت پاسخ دادن این ربات بسیار بالا می باشد که اگر سوال خود را از ربات بپرسید ربات بلافاصله جواب می دهد. البته گاهی اوقات ربات شما بداخلاق و شیطانی خواهد شد و ممکن است در آن لحظات اگر از او سوالی بپرسید و یا با او حرف بزنید به شما توهین کند! این ربات ویژگی های جالب دیگری هم دارد که به تدریج متوجه آنها خواهید شد. همچنین شما کاربران می توانید نرم افزار SimSimi را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

محمد یوسفی بازدید : 317 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

toy story smash it بازی گرافیکی داستان اسباب بازی ها Toy Story Smash It   آیفون

پس از ماه ها انتاظر بالاخره بخش بازی سازی شرکت عظیم والت دیزنی ( Disney Interactive Studios ) نسخه ای از بازی بسیار پرطرفدار و سرگرم کننده Toy Story را برای سیستم عامل i-OS منتشر کرد. البته لازم به ذکر است که برای اولین بار انیمیشن داستان اسباب بازی ها ساخته شده و پس از آن به ساخت نسخه ی کامپیوتری آن پرداخته اند. در این نسخه از بازی که Toy Story Smash It نام گذاری شد , به شخصیت به یادماندنی Buzz Lightyear کمک می کنید تا توپ هایی را که در اختیار او قرار گرفته به سمت هدف های تعیید شده پرتاب کند.

تمامی این هدف ها مکعب های اسباب بازی و پازل شکلی بوده که بر روی یکدیگر جای گرفته اند. توجه داشته باشید که قبل از نشانه گیری میبایست زاویه و قدرت پرتاب را به طور دقیق مشخص کنید تا بدون هیچ مشکلی مراحل را به پایان برسانید. بازی Toy Story Smash It دارای 60 مرحله جذاب و متنوع و در 4 سبک کلی ساخته شده که محیط و رنگبنده تمامی مراحل با یکدیگر تفاوت دارند. هم اکنون می توانید این بازی را که قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپد با سیستم عامل i-OS 4.3 یا بالا تر بوده , از این سایت با لینک مستقیم دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 237 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Brave Game بازی فوق العاده جذاب و زیبای کماندار نوجوان Brave   سیمبیان

اگر شما نیز از دوستداران کارتون ها و انیمیشن های جدید و بی نظیر باشید بدون شک با انیمیشن Brave یا همان کماندار نوجوان آشنایی دارید. این انیمیشن چند ماه پیش با عرضه ی کم نظیری که داشت توانست یکی از بهترین های سال 2013 باشد و طرفداران بسیاری را برای خود جمع آوری کند. بر همین اساس نیز بخش بازی سازی شرکت بزرگ والت دیزنی ( Disney Interactive Studios ) بر این شد تا بازی های مختلفی را برای انواع سیستم عامل ها ساخته و منتشر کند. داستان بازی نیز بر اساس داستان خود انیمیشن طراحی و منتشر شده است.

همان گونه که کم و بیش اطلاع دارید شخصیت اصلی بازی Brave که دختر جوان و زرنگی بوده که در تیراندازی مهارت بسیاری داشته و از بهترین تیر انداز های اسکاتلند به شمار می رود. این دختر قصد دارد تا باور ها و عقیده های اشتباهی را که در قبیله و به خصوص مادرش وجود داشته را تغییرد دهید. اما با تصمیم اشتباهی که در ابتدای راه می گیرد مادر خود را به خرس بزرگی تبدیل می کند و مشکلات وی از همان روز شروع می شوند. این نسخه از بازی که مخصوص سیستم های لمسی ساخته شده و قابل اجرا بر روی گوشی های نوکیا ( سیمبیان سری ^3 و سری 60 ورژن 5 ) می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 234 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

Sonic Jump android بازی خاطره انگیز و محبوب سونیک Sonic Jump   اندروید

بدون شک اکثریت کسانی که حتی با بازی های قدیمی آشنایی بسیار کمی دارند بازی فوق العاده جذاب و پر هیجان سونیک (‌ Sonic ) کنسول قدیمی سگا را به یاد دارند. این شخصیت به نوعی در دل بچه ها و حتی افراد مسن جا خوش کرده بود و با عرضه هر نسخه ی جدید همگان را به وجد می آورد. هم اکنون پس از گذشت چندین سال و با ظهور سیستم عامل های جدید مانند i-OS و Android شرکت سازنده اصلی ( SEGA ) برای زنده کردن خاطرات شیرین گذشته نسخه ای جدید از این بازی را با کیفیت HD و با عنوان Sonic Jump طراحی کرده است.

در این بازی باری دیگر با خود Sonic و دو نفر از دوستانش ( Sonix و Amy ) به مبارزه با دشمن دیرینه شان Dr.Eggs در قالب 48 مرحله ی جذاب و متنوع مشغول می شوید. همان طور که در پاراگراف قبلی گفته شد گرافیک این نسخه بسیار بهبود یافته و تفاوت بسیاری با نسخه های قدیمی داشته ولی در سبک و شیوه بازی تغییرات چندانی ایجاد نشده تا جذابیت آن حفظ شود. امیدواریم با دریافت Sonic Jump که مخصوص تبلت ها و گوشی های اندروید 1.6 و بالا تر بوده لحظات خوش و شیرینی همانند چندین سال پیش داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 276 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Mini Ninjas ipone بازی هیجان انگیز نینجا های کوچک Mini Ninjas   آیفون

Mini Ninjas یا همان نینجا های کوچک یکی از جذاب و زیبا ترین بازی هایی بوده که ابتدا برای PC و سپس کنسول هایی از قبیل XBOX به فروش رفت. این بازی داستان بسیار جالب و سرگرم کننده ای داشته و شخصیت های اصلی آن سه دوست باوفا بوده که به مکان ها و آب و هوای مختلفی سفر می کنند. هر یک از این اشخاص دارای ویژگی خاصی بوده و کونگ فو را به گونه ای از استاد بزرگشان آموخته اند. هدف اصلی شما آزاد سازی یکی از دوستانتان بوده که در دام دشمن گرفتار شده اند. هم چنین پرندگانی که دچار این حادثه شده اند را نیز باید نجات دهید.

بازی Mini Ninjas دارای سبکی دو بعدی و ده ها مرحله جذاب بوده که در هر یک می توانید با کسب امتیاز ، آیتم های جدیدی را خریداری کنید و به کار خود سرعت بخشید. هم چنین وجود سلاح های مختلفی برای نابودی دشمنان نیز از دیگر ویژگی های بازی محسوب شده و جذابیت آن را دو چندان می کند. این نسخه از بازی نینجا های کوچک مخصصوص سیستم عامل i-OS نسخه 5.1 و بالا تر بوده که در آن ویژگی های کلیدی نسخه PC آن به طور کامل حفظ شده و با حجم بسیار کم تر در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 216 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

bombergeddon بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب Bombergeddon   سیمبیان

بدون شک اکثریت افرادی که با بازی های چندین سال پیش خو گرفته اند بازی بمبر من (‌ Bomberman ) را به یاد دارند و با آن خاطرت بسیار خوب و خوشی داشته اند. بر اساس همین محبوبیت نیز شرکت HeroCraft تصمیم بر این گرفت تا یک بازی بسیار جذاب و هم سبک این شاهکار طراحی و عرضه کند تا بلکه قسمتی از خاطرات شیرین گذشته زنده شود. این بازی Bombergeddon نام گرفته که گیم پلی آن  پر از انفجارات محیب و زمان بندی شده بوده که برنامه ریزی هر یک از آن ها در مکان های مختلف بر عهده ی شما گذاشته شده است.

این بازی شامل 80 مرحله پر از هیجان و جذاب بوده که در 4 دنیای متفاوت انجام می پذیرد و هر یک از آن ها ویِژگی های خاص خود را دارند. علاوه بر این گیمر می تواند با استفاده از 14 نوع ماده منفجره که در اختیارش قرار می گیرد به گشودن راه ها برای سعود به مراحل بالا تر کمک بگیرد. البته این مواد منفجره به راحتی به دست نمی آیند و میبایست به مرور زمان و با کسب امتیاز به آن ها دست یابید. این نسخه از بازی Bombergeddon قابل اجرا بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 و سری ^3 بوده که با حجمی بسیار مناسب به اشتراک گذاشته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 166 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

Championship Rally 2012 بازی هیجان انگیز رالی حرفه ای Championship Rally 2012   جاوا

بدون شک مسابقات رالی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مسابقاتی است که در طور سال در مکان ها و کشور های مختلفی اجرا می شوند که طرفداران بسیاری را شیفته ی خود کرده اند. بر همین اساس نیز شرکت های مختلفی در این عرصه , بازی های متفاوتی نیز ساخته اند که Championship Rally 2012 یکی از بهترین ها در سیستم عامل جاوا محسوب می شود. از ویژگی های این بازی می توان به پیست های پر تعداد , قابلیت خرید ماشین های مسابقه ای جدید , بهبود بخشیدن سیستم ماشین ها یا به اصطلاح اسپورت اشاره کرد.

مسابقات بازی Championship Rally 2012 در مکان های متنوعی از جمله بیابان ها , دشت ها و کوهستان ها برگزار می شود که هر یک سختی های خود را دارند. علاوه بر آن با کسب پیروزی های متدوال قادر به شرکت در مسابقات جهانی نیز خواهید بود. هم اکنون می توانید این بازی را برای سیستم عامل Java , در 15 سایز مختلف و قابل اجرا بر روی تمامی گوشی ها از جمله نوکیا و سونی اریکسون بوده را به صورت سه بعدی از این سایت دریافت نموده و تجربه ای جدید از مسابقات اتومبیل رانی حرفه ای داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 323 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

Subway Surfers World Tour Rome بازی بسیار پرطرفدار Subway Surfers World Tour Rome   اندروید

سری بازی های Subway Surfers یکی از مجموعه های فوق العاده زیبا و سرگرم کننده بوده که پس از انتشار اولین ورژن آن برای سیستم عامل i-OS طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کرد که همین امر موجب ساخت نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل هایی همچون Android شد. در بازی Subway Surfers World Tour Rome که نسخه جدیدی از این سری بوده به کشور های گرمسیری و در اصل به شهر Rome سفر می کنند و در آن جا نیز سه بچه بازیگوش از دست پلیس ها پا  به به فرار گذاشته و سکه هایی را که روی ریل های راه آهن قرار داشته را جمع آوری می کنند.

در این بازی مراحل جدید تر و بسیار جذاب تری افزوده شده و گرافیک آن نیز کمی بهبود یافته است. علاوه بر این وسایل جدید تری از جمله راکت نیز افزوده شده که به جای اسکیت بورد ها می توانید از آن استفاده کنید ! با جمع آوری امتیاز هر چه بیشتر قادر به آپگرید آیتم های بیشتری خواهید بود که این آیتم ها جذابیت خاصی به بازی می بخشند. هم اکنون می توانید نسخه اندروید Subway Surfers World Tour Rome را با لینک مستقیم از این سایت دریافت کنید که قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید 2.1 و بالا تر قابل اجرا هست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 186 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

trial xtreme 3 بازی هیجانی موتور سواری حرفه ای Trial Xtreme 3 V4.5   اندروید

یکی از سبک هایی که از ده ها سال پیش و از زمان کنسول های اولیه ای چون Micro و Nintendo تداول داشته , سبک موتور سواری به شکل حرفه ای است. تا کنون هزاران بازی در این سبک طراحی و عرضه شده که Trial Xtreme 3 جدید ترین آن برای سیستم عامل پرطرفدار Android محسوب می شود. این بازی با وجود داشتن حجم مناسب دارای گرافیک و گیم پلی خارق العاده ای بوده و در میان گیم های اندرویدی از بهترین هاست.

نسخه 4.5 از سری سوم این بازی جدید ترین آن بوده که در آن مشکلات نسخ قبلی رفع شده و مراحل جدیدتری افزوده شده است. در هر یک از مراحل Trial Xtreme 3 میبایست با استفاده از مهارت ها , سرعت عمل و موتور های مختلف خود موانعی را که در مقابلتان قرار گرفته را پشت سر بگذارید و به کسب امتیاز بپردازید. لازم به ذکر است Trial Xtreme 3 V4.5 قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبت هایی بوده که دارای اندروید 2.1 یا بالا تر می باشند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 190 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

Devil may Cry 4 java بازی بسیار پر هیجان شیطان هم میگرید Devil May Cry 4   جاوا

مجموعه بازی های Devil May Cry یا همان شیطان هم میگرید از شاهکار های بسیار محبوب شرکت Capcom بوده که پس از ساخت اولین نسخه آن , با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. بر همین اساس نیز در پی ساخت نسخه PC آن , ورژنی برای سیستم عامل Java نیز طراحی گردید که ماجرا ها در قالب کم حجم و گرافیکی نه چندان بالا ولی با همان جذابیت ترسیم شده است.

در Devil May Cry 4 شخصیت های اصلی آن که Nero و Dante نام داشته را ایفای نقش می کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی می توان به مراحل پر تعداد و متنوع , حرکات رزمی خارق العاده , دشمنان چیره دست و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه جاوای این بازی را در سایز 240×320 مه قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل بوده , دانلود کرده و لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت دانلود و پرتال تفریحی در چه حدی است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 636
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 359
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 1,597
  • بازدید سال : 32,351
  • بازدید کلی : 549,484
  • کدهای اختصاصی