loading...
دانلود و پرتال تفریحی
محمد یوسفی بازدید : 387 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Popeye Bike بازی آنلاین و جدید موتور سواری ملوان زبل Popeye Bike

ملوان زبل یا همان Popeye The Sailor Man از بهترین و محبوب ترین شخصیت های کارتونی ده ها سال پیش بوده که بسیاری از افراد آن را به یاد می آورند. این شخصیت با استفاده ی قوطی های اسفناج فوق العاده قدرتمند می شد و قدرتش را در راستای کمک به مردم و جلو گیری از افراد شرور به کار می برد ! در دنیای امروزه که همه چیز مجازی شده بازی ها نیز از پرطرفدار ترین مورد هایی بوده که کاربران اینترنتی از آن بهره می برند و هم چنین در میان این بازی ها , مجموعه های فلش و آنلاین بیشترین سهم را برای خود اختصاص داده اند.

بر همین اساس نیز برای یاد آوری خاطرات شیرین گذشته یکی از سایت های سازنده بازی های Swf نسخه ای جالب و سرگرم کننده از ملوان زبل طراحی کرده که Popeye Bike نام گرفته است. در این بازی ملوان زبل سوار بر یک موتور به در جنگل ها و زمین های سرسبز , کوه ها و دشت ها به گشت و گذار می پردازد. این کار در قالب چندین مرحه زیبا و متنوع انجام می شود که از مهم ترین فاکتور های این بازی می توان به جمع آوری امتیاز , انجام حرکات نمایشی و رکورد زنی اشاره کرد. هم اکنون می توانید این بازی را بدون هیچ هزینه ای بر روی این سایت تجربه کنید.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

محمد یوسفی بازدید : 525 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Americas Army بازي آنلاين تست مهارت در تيراندازي Americas Army

همان طور که اطلاع دارید تیراندازی از ورزش های پراختخار و در عین حال بسیار مهم برای تمامی کشور ها بوده و هر کشوری بر این صدد است تا مهارت سربازان خود را در این زمینه تقویت کند. البته این ورزش تنها به میدان های تیر و مکان های مخصوص منتهی نمی شود و تا کنون صد ها بازی شبیه سازی تیراندازی در این سبک ساخته شده است که America’s Army یکی از کم حجم ترین و در عین عین حال جذلب ترین آن ها به حساب می آید.

در بازی America’s Army می توانید با استفاده از ماوس به هدف گیری هدف های مصنوعی بپردازید و هر چقدر دقت و سرعت عملتان در هدف گیری بیشتر باشید امتیاز بهتری کسب خواهید کرد. به تعداد بیست عدد گلوله در اختیارتان قرار می گیرد که باید به بهترین نحو از آن ها استفاده کنید. در هر شلیکی که تیرتان به خطا رود امتیاز منفی محسوب شده و در نهایت سطح تیر اندازیتان از جمله سطوح آماتور ،‌ حرفه ای و حتی سرباز بی مصرف را نیز مشخص می کند !

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد یوسفی بازدید : 211 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

افزوده شده در تاریخ 28 دی 1391

» بازی توپ همرنگ

توپهاي همرنگ را در كوتاهترين زمان ممكن به سمت يكديگر پرتاب كنيد.

شروع بازی

 
افزوده شده در تاریخ 22 دی 1391

» رالی اتومبیل رانی 3بعدی

با دیگر ماشین ها مسابقه دهید و ببینید در پایان میتونید اول بشید یا نه.

شروع بازی

 
 

» بازی تست سرعت عکس العمل

به محض اینکه هر کدام از گوسفند ها تصمیم به فرار گرفت دکمه شلیک را فشار دهید. (این یک تست کاملا علمی و استاندارد است.)

شروع بازی

 
 

» بازی پارک ماشین

ماشین را در پارکینگ مشخص شده پارک کنید.مراقب باشید به هیچ مانعی برخورد نکند تا به مرحله بعد بروید.

شروع بازی 

 
 

» بازی پارکینگ سرگردان

بازی پارکینگ سرگردان-ماشین مورد نظر را به سمت دیگر ماشین ها پرتاب کنید و آنها را از بین ببرید و سپس در پارکینگ...شروع بازی

 
 

» بازی پرنده های خشمگین

بازی پرنده گان خشمگین یکی از بازی های مهیج و سرگرم کننده است که توانسته مخاطبان زیادی به خودشروع بازی...

 

محمد یوسفی بازدید : 403 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

ان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید Ben 10 شخصیت بسیار محبوب و مشهور در میان بچه های امروزی بوده و با حرکت ها و کار های خارق العاده ای که انجام می دهد بسیاری از بچه ها را کاملا مجذوب خود کرده است. بر همین اساس نیز ده ها بازی کم حجم و فلش که قابلیت آنلاین داشته تا کنون ساخته شده اند که Ben 10 Speedy Runner یکی از جذاب ترین آن ها محسوب می شود.

در این بازی , کاربر به هدایت شخصیت بن تن در قابل مراحل متنوع و متفاوت می پردازد و با استفاده از مهارت و سرعت عمل تمامی موانعی که سر راه قرار داشته را پشت سر گذاشته و به کسب امتیاز هر چه بیشتر مشغول می شود. هم چنین کیفیت و گرافیک این بازی نسبت به حجم بسیار کم , آن را به موردی مناسب برای سرگرمی تبدیل کرده است.



برای بازی کردن کلیک کنید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت دانلود و پرتال تفریحی در چه حدی است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 636
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 359
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 1,595
  • بازدید سال : 32,349
  • بازدید کلی : 549,482
  • کدهای اختصاصی